​اجرای رزمایش شور عاطفه ها در گنبدکاووس

کریمیان از اجرای رزمایش شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» در آستانه سال تحصیلی جدید در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

«علیرضا کریمیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همه ساله کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و صدا و سیما در آستانه سال تحصیلی جدید نسبت به برگزاری شور عاطفه ها و جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی اقدام می کند.

 

رئیس اداره کمیته امداد گنبدکاووس ادامه داد: امسال نیز رزمایش شور عاطفه ها با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد و نیازمندان برگزار می شود.

 

وی از اجرای رزمایش شور عاطفه ها از 20 شهریور ماه خبر داد و افزود: این رزمایش تا 11 مهرماه ادامه خواهد داشت.

 

کریمیان یادآور شد: به منظور اجرای رزمایش شور عاطفه ها دو پایگاه ثابت در شهر گنبدکاووس و 25 پایگاه نیز در مراکز نیکوکاری و سطح روستاهای این شهرستان ایجاد شده است.

 

رئیس اداره کمیته امداد گنبدکاووس از خیرین و حامیان خواست کمک های خود را در اختیار پایگاه های پیش بینی شده و نهاد کمیته امداد قرار دهند و افزود: بانک اطلاعاتی دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد را جمع آوری کردیم و پس از جمع آوری کمک ها بین جامعه هدف توزیع خواهیم کرد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه شیوع ویروس منحوس کرونا هنوز ادامه دارد مردم و خیرین می توانند برای تهیه ملزومات آموزشی غیرحضوری اعم از خرید تبلت به کمک دانش آموزان نیازمند بشتابند.

 

 

کد خبر 1095069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha