شب شعر «امتداد سرخ» در آستان مقدس امامزاده طبس برگزار می شود

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس گفت: شب شعر «امتداد سرخ» با حضور شعرای برجسته خراسان جنوبی و شهرستان طبس همزمان با هفته دفاع مقدس در این آستان مقدس برگزار می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس مقرر شده است تا برنامه های مختلفي در آستان مقدس امامزاده حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس برگزار شود.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس با اشاره به برگزاری شب شعر «امتداد سرخ» گفت: شب شعر «امتداد سرخ» با حضور شعرای برجسته خراسان جنوبی و شهرستان طبس در آستانه هفته دفاع مقدس در این آستان مقدس برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: این برنامه به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی میقات‌الرضا روز شنبه ۲۷ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا برای علاقمندان پخش خواهد شد.

 

قاسم زاده با اشاره به حضور شعرای برجسته و آیینی استان و شهرستان در این شب شعر عنوان کرد: در این شب شعر آقایان سیدعنایت الله قریشی، سیدعبدالرحیم رحیمی، حجت الاسلام نخعی، حمیدرضا نظری، مسلم ابرهیم زاده، مسلم یوسفی، روح الله فریدونی، عباسعلی قادری و علی اصغر امینی از شعرای برجسته آستان حضور دارند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان گفت: دفاع مقدس یکی از با ارزش ترین دوره های انقلاب اسلامی است و انتقال پیام و واقعیت های این دوره به نسل آینده از وظایف هر ایرانی محسوب می شود و نخواهیم گذاشت تا دوران دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

 

 

کد خبر 1095080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha