پرداخت ۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال به مددجویان مازندرانی

حاجی پور گفت: سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال ویژه مددجویان مازندران از طریق بانک مسکن جذب شد و در سال‌جاری تاکنون۱۶۵ فقره تسهیلات اشتغال پرداخت شد و ۳۵درصد اعتباری که به بانک مسکن در بخش اشتغال تخصیص پیدا کرد، جذب شد و منجر به انعقاد قرارداد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید حسین حاجی پور» امروز(۲۵شهریور) در نشست با حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه رسالت بانک مسکن تامین منابع در امور مسکن است و با توجه به اینکه مردم در شرایط سخت معیشتی قرار دارند و در بخش رهن و اجاره مسکن با مشکل مواجه شدند، کمک‌های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است، اظهار کرد: همه در مقابل مددجویان و نیازمندان وظیفه داریم تا به نحو احسن خدمات ارائه دهیم.

 

سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران افزود:کمیته امداد به مددجویان خدمات شایانی ارائه می دهد که این کارها، قابل تقدیر است.

 

حاجی پور بیان کرد: از تمام ظرفیت و توان خود در راستای خدمت به نیازمندان استفاده می کنیم.

 

وی در مورد اشتغالزایی هم گفت: سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال از طریق بانک مسکن جذب شد و در سال‌جاری تاکنون۱۶۵فقره تسهیلات اشتغال پرداخت شد و ۳۵درصد اعتباری که به بانک مسکن در بخش اشتغال تخصیص پیدا کرد، جذب شد و منجر به انعقاد قرارداد شد.

 

حاجی پور اذعان کرد:تعامل و همکاری خوبی بین کمیته امداد و بانک مسکن وجود دارد و همچنان ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش شبستان،‌ در این دیدار حجت الاسلام «بشیر عالیشاه»، در راستای همکاری با کمیته امداد در خدمت رسانی به نیازمندان با اهدای لوح سپاس از زحمات و مساعدت های بی شائبه «سید حسین حاجی پور» سرپرست مدیریت شعب بانک مسکن استان مازندران تقدیر به عمل آورد.

کد خبر 1095096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha