توجه به اقتصاد هنر و ورزش موجب ثروت آفرینی می شود

رازقی گفت: اقتصاد هنر و ورزش از مقوله های موثر در حوزه اقتصاد به شمار می روند و توجه به آنها موجب ثروت آفرینی برای کشور و استان ها می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، در آئین تجلیل اتاق بازرگانی فارس از قهرمانان المپیک و پارالمپیک استان فارس گفت: اقتصاد هنر و ورزش از مقوله های موثر در حوزه اقتصاد به شمار می روند و توجه به آنها موجب ثروت آفرینی برای کشور و استان ها می شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس افزود: گرچه سالها برای اقتصاد هنر در کشور اقداماتی انجام شده اما اقتصاد ورزش همواره در مهجوریت قرار دارد و ورزش های پر رونقی مانند فوتبال جز کوچکی در اقتصاد کشور ما است.

وی تاکید کرد: جوانان پر استعدادی در کشورمان داریم که در عرصه های مختلف ورزشی، ثروت آفرینی می کنند و امیدواریم اقتصاد ورزش ما بتواند در شرایط سالم، شفاف و بالنده فعالیت پر رونقی را در کشور ایجاد کند.

خاطر نشان می شود، در آئینی با حضور اعضای هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس، مسئولان سازمان ورزش و جوانان استان و خانواده های قهرمانان  شرکت کننده در مسابقات جهانی المپیک و پارا المپیک از هشت نفر از قهرمانان المپیک و پارا المپیک 2020 توکیو قدردانی شد.

کد خبر 1095102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha