مادران شهیدپرور مسجدی در سومین طرح ملی فهما تکریم می شوند

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تکریم مادران شهیدپرور مسجدی و فعال گفت: تکریم مادران شهیدپرور مسجدی به مناسبت هفته دفاع مقدس در سومین رویداد ملی فهما انجام می شود.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی سومین طرح ملی فهما با محوریت کانون های مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: مادران شهیدپرور مسجدی در سومین طرح ملی فهما تکریم می شوند.

 

مدیرکانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: شهید مصطفایی و شهید تمامزاده از شهداء مدافع حرم کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز هستند که توجه به ابعاد شخصیتی والای آنان بسیاری از مسائل را بازگو می کند، به مناسبت هفته دفاع مقدس تکریم و تجلیل از مادران شهید پرور شهدای دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در دستور کار ستاد کانون های مساجد البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: هرساله به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی در خصوص گرامیداشت مقام و منزلت شهداء انجام می شود که در سال جاری این ویژه برنامه در قالب طرح سه شنبه های تکریم و برپایی سومین رویداد ملی فهما با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

وی اظهار کرد: شرایط شیوع بیماری کرونا ایجاب کرد با توجه به وضعیت سنی مادران و پدران شهداء، آیین سه شنبه های تکرمی به صورت مجازی برگزار شود. 

 

حجت الاسلام شکری بیان کرد: برپایی یادواره شهداء، آیین آبروی محله، اجرای طرح تلاوت نور و اهداء ثواب آن به حضرت امام خمینی(ره) و شهدای دوران دفاع مقدس بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در جریان روند برنامه های آموزشی و تولیدات فرهنگی هنری و چند رسانه ای در قالب طرح ملی فهما در ۱۲ رواق برپا می شود که طی آن ارزیابی میزان فعالیت های فعالان کانون های مساجد در هر منطقه دیده می شود. 

 

 

 

کد خبر 1095105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha