مرکز تجمیعی واکسیناسیون آران و بیدگل افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افتتاح مرکز تجمیعی واکسیناسیون آران و بیدگل با ظرفیت پذیرش روزانه یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور این شهرستان خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مرکز تجمیعی واکسیناسیون شهرستان آران و بیدگل در سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور این شهرستان افتتاح شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان افزود: این مرکز با ظرفیت‌ پذیرش روزانه بیش از یک هزار نفر جهت تزریق واکسن کووید ۱۹ به بهره برداری رسیده است.

 

مروجی، با اشاره به فعالیت دو مرکز واکسیناسیون تجمیعی در شهرستان آران و بیدگل افزود: با راه اندازی این مجموعه، واکسیناسیون مردم در این بخش نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه مردم باید برای حفظ سلامتی خود واکسیناسیون را در اولویت قرار دهند، تصریح کرد: هر چقدر میزان واکسیناسیون توسعه پیدا کند قطعا آمار بستری ها و مرگ و میر ناشی از کرونا کمتر خواهد شد و ما هم از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهیم کرد.

 

دکتر مروجی با بیان اینکه کرونا مشکل حوزه سلامت نیست و یک مشکل اجتماعی است، گفت: همه در مقابله با این بحران در شهرستان های کاشان و آران و بیدگل پای کار آمده اند و این افتخار بزرگی برای منطقه است.

 

وی، با بیان اینکه در این منطقه استقبال از تزریق واکسن برکت بیش از واکسن های دیگر است و این اعتماد به تولید داخلی غرور آفرین است، تصریح کرد: پوشش واکسیناسیون در کاشان و آران و بیدگل، بالاتر از میانگین کشوری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آران و بیدگل هم گفت: در راستای عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود سپاه‌ برای مقابله با ویروس کرونا، از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در مجموعه بسیج و سپاه آران و بیدگل استفاده می‌شود.

 

سرهنگ پاسدار حسن فخرل افزود: تمام امکانات لجستیکی سپاه و بسیج و نیروهای جهادی قرارگاه حافظان سلامت همگی جهت واکسیناسیون عمومی در برابر کرونا پای کار آمده اند و برای هر خدمتی به مردم شهرستان آماده اند.

 

هم اکنون چهار مرکز تجمیعی تزریق واکسن کرونا در کاشان شامل سالن شهدای بسیج (خیابان بهشتی - خیابان سپاه)، پایگاه تجمیعی سبکبار (بلوار صنعت)، سالن رشد و تندرستی دانشگاه کاشان (انتهای خیابان طالقانی) و بیمارستان متینی (خیابان امیرکبیر) و دو مرکز تزریق تجمیعی واکسن کرونا در آران و بیدگل شامل خانه بازنشستگان امید ( بلوار دکتر عظیمی - پارک شهید سلمانی ) و سالن تربیت بدنی دانشگاه پیام نور ( بلوار عاملی - بلوار دانشگاه) به مردم خدمات می دهند.

 

این مراکز در  دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال هستند و صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۲۱ آماده پذیرش مراجعین از گروه های هدف برای انجام واکسیناسیون است.

کد خبر 1095186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha