همایش تئاتر خیابانی ویژه هفته دفاع مقدس در ایلام برگزار می شود

خودآموز با اشاره به برگزاری همایش تئاتر خیابانی ویژه هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این همایش ۲۸ شهریور ماه سال جاری خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام و انجمن هنرهای نمایشی شعبه ایلام با حمایت کمیته فرهنگی و تولیدات هنری کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام برگزار می شود.

 

« عمران خودآموز» با اشاره به اینکه همایش تئاتر خیابانی ویژه هفته دفاع مقدس در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای کنگره ملی سه هزار شهید استان با حضور هنرمندان و دست اندرکاران تئاتر خیابانی استان برگزار می شود، گفت: هنرمندان و فعالان رشته  تئاتر خیاباتی در استان می توانند آثار و تولیدات خود را در بازه  زمانی سال ۹۹ تا ۱۴۰۰ را به این همایش ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: آثار ارسالی باید با موضوع زندگی و سیره شهدا و سرداران استان ایلام، دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مدافعین حرم و موضوعات عاشورایی باشد و علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده نمایش با کیفیت صدا و تصویر  و با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورات ستاد ملی کرونا ارسال کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اشاره به اینکه تاریخ برگزاری همایش در  طول هفته دفاع مقدس در سطح استان ایلام است، گفت: آخرین مهلت ارسال  اثر ۲۸شهریور ماه، اعلام آثار پذیرفته شده ۲۹ شهریور ماه و شروع همایش ۳۱شهریور لغایت ۶مهر سال جاری خواهد بود.

 

خودآموز بیان کرد: هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در این همایش و ارسال اثر می توانند به آدرس ایلام، مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، دفتر انجمن نمایش استان مراجعه و با با شماره تماس مسئول دبیرخانه  ۰۹۱۹۸۴۱۴۸۹۷ تماس حاصل کنند.

 

وی با بیان اینکه هر گروه نمایشی موظف به ۳ اجرا  خواهد بود، خاطرنشان کرد: به هر گروه  پس از اجرا از طرف دبیرخانه همایش کمک هزینه تعلق می گیرد.

کد خبر 1095215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha