شمار مبتلایان به کرونا در استان مرکزی به ۹۱ هزار و ۵۶۶ نفر رسید

جمالیان گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان مرکزی به ۹۱ هزار و ۵۵۶ نفر رسید.

سید « محمد جمالیان» با اشاره به ۸ فوتی و شناسایی ۳۹۰ مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان مرکزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ویروس کرونا همچنان در حال تاخت و تاز است و از هم استانی های عزیز تقاضا داریم که با رعایت پروتکل های بهداشتی از شیوع بیشتر این بیماری جلوگیری کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراک، افزود:  بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا ویروس ۳۹۰ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده اند که بدین ترتیب تعداد موارد مبتلا به کرونا ویروس از زمان شیوع این ویروس تا کنون به ۹۱ هزار و ۵۶۶ نفر رسیده است.

 

وی با بیان اینکه از تعداد ۳۹۰مورد جدید در استان ۴۷نفر از بیماران در بیمارستانهای استان بستری شده اند، ادامه داد: این افراد تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می کنند.

 

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه ۳۴۳ مورد از بیماران جدید که شناسایی شده اند نیز به صورت سرپایی بوده اند، خاطر نشان کرد: این افراد تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه شده اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی اراکه همچنین با بیان اینکه متاسفانه در ۲۴ساعت گذشته ۸ مورد فوتی در اثر ابتلا به ویروس کرونا در استان مرکزی گزارش شده است، گفت: با این حساب تعداد فوتی ها در اثر این بیماری در استان به  ۲ هزار و ۶۳۶ نفر رسیده است.

کد خبر 1095269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha