تسلیت آیت الله حسینی به مناسبت درگذشت استاد اخلاق حوزه علمیه

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد درگذشت استاد اخلاق حوزه علمیه یاسوج را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت درگذشت حجت الاسلام والمسلمین «حسین فهیمی برغمدی» استاد اخلاق حوزه علمیه یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی»، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

خبر درگذشت استاد گرانقدر حوزه علمیه امام علی بن موسی الرضا علیه السلام یاسوج و امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام جناب حجت الاسلام والمسلمین فهیمی رحمة الله علیه باعث حزن و اندوه گردید.

شخصیتی که سالیان متمادی در راستای تدریس و تربیت شاگردان حوزه ای و تبلیغ مکتب اهل بیت علیهم السلام تلاش های ارزشمندی داشت.

و لذا این مصیبت و ضایعه را به جامعه روحانیت و حوزه های علمیه، مأمونین و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت گفته و برای آن مرحوم از درگاه باری تعالی طلب غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام و المسلمین شیخ حسین فهیمی برغمدی، استاد حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ویروس منحوس کرونا بیست و چهارم شهریور ماه در یاسوج دار فانی را وداع گفت.

این مدرس حوزه های علمیه به مدت ۲۴ سال دروس رایج حوزوی در استان کهگیلویه و بویراحمد را تدریس کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فهیمی علاوه بر تدریس در حوزه های علمیه استان، بسیجی و جهادگر در سنگر منبر و محراب سالیان سال امامت جماعت مسجد امام حسین علیه السلام شهر یاسوج را برعهده داشت.

کد خبر 1095277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha