دفاع مقدس برای کشورمان یک نوع اقتدار و عزتمندی به ارمغان آورده است

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه دفاع مقدس برای کشورمان یک نوع اقتدار و عزتمندی به ارمغان آورده است گفت: وجود بابرکت شهدا برای ملت ما پشتوانه و برای نظام اسلامی مایه اقتدار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت الاسلام «عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان هفته دفاع مقدس را  زمان خوبی برای گرامیداشت یاد شهدا دانست وگفت:  یادواره شهدا اثر معرفتی، سیاسی و همچنین اجتماعی و فرهنگی در جامعه دارد.

 

امام جمعه رویان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری یادواره شهدای رویان که شب گذشته برگزار شد، افزود: همانطور که در این یادواره نیز مطرح شد دفاع مقدس برای کشورمان یک نوع اقتدار و عزتمندی به ارمغان آورده است.

 

وی با بیان اینکه توجه به خطر تحریف باید مد نظر همه فعالان فرهنگی باشد، اضافه کرد: امروز جنگ جنگ روایت‌ها است و باید از این منظر مراقبت بیشتری در زمینه روایت‌ها داشته باشیم و از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس کمک بگیریم.

 

حجت الاسلام معصومی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند آنچه حقیقت است بارها و بارها باید گفته شود، اظهارکرد: ما هرچه از دوران دفاع مقدس به لحاظ تاریخی دور می‌شویم باید بیشتر به معارف آن توجه داشته باشیم.

 

امام جمعه رویان با بیان اینکه در جغرافیای اسلام تحریف را می‌توان نسبت به اسلام ناب، نهضت حسینی، مهدویت و انتظار، انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و مکتب امام خمینی (ره) و دفاع مقدس مشاهده کرد، تاکید داشت: یادواره‌های شهدا اثری مراقبتی از روایت‌های ناب دوران انقلاب و دفاع مقدس دارند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای روی کار آمدن دولت سیزدهم ۱۸ بار آمریکایی‌ها برای مذاکره واسطه فرستاده‌اند، گفت: جواب منطقی و قاطع به غرب همان موضعی است که امام (ره) پس از فتح خرمشهر فرمودند ابتدا متجاوز را باید اعلام کنند و سپس صحبت از آتش بس داشته باشند لذا دولت مردان ما نیز باید بدانند که غرب ابتدا باید به تعهدات خودش عمل کند و سپس ما آماده هستیم.

 

حجت الاسلام معصومی به اقدامات خوب دولت در این هفته‌ها اشاره کرد و گفت: سفر به نقاط محروم، کاهش ۵۰ درصدی قیمت سیمان و حتی آمادگی کره جنوبی برای پرداخت هفت میلیارد دلار پول ایران از جمله اقدامات خوبی است که در این روزها رخ داده است.

کد خبر 1095420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha