اوج افتخارات ما نشات گرفته از دفاع مقدس است

امام جمعه لنده اوج افتخارات ما را نشات گرفته از دفاع مقدس دانست و گفت: این دوران یادآور هشت سال مقاومت و از خود گذشتگی بود که نام خود را در تاریخ ایران و جهان برای همه دوران ها روشن نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید هدایت محمودی اصل» ظهر امروز (۲۶ شهریور ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان لنده با اشاره به رعایت تقوای الهی، گفت: سرزمین قلب ما باید سرشار از الطاف الهی و دل های ما باید پیوند دهنده با امام زمان(عج) باشد.


امام جمعه شهرستان لنده گفت: غیریت دینی یکی از مهم ترین مباحثی است که باید در جامعه اسلامی و ایرانی با حفظ حجاب و پوشش مورد توجه قرار گرفت.
 

وی تصریح کرد: حکم عقل است که باید قوی باشیم تا هم بتوانیم از خود دفاع کنیم و هم از مظلومان دفاع کنیم.
 

محمودی اصل تاکید کرد: داشتن قدرت نظامی و توانمندی در این حوزه باعث می شود قدرت های جهانی جرات نگاه چپ کردن به ایران را نداشته باشند .


امام جمعه لنده ضمن تبریک به ناو گروه ٧۵ ارتش، گفت: این ناو گروه با طی نمودن بیش از ٢۶ هزار کیلومتر با حضور مقتدر در حیات خلوت آمریکا آن هم با امکانات١٠٠درصد بومی حاضر شد و ماموریت خودشان را به خوبی اجرا کردند.


وی اوج افتخارات ما را نشات گرفته از دفاع مقدس دانست و افزود: این دوران یادآور هشت سال مقاومت و از خود گذشتگی بود که نام خود را در تاریخ ایران و جهان برای همه دوران ها روشن نگه داشته است.


محمودی اصل با بیان اینکه نقش ایثارگران، شهیدان و خانواده های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس کاملا روشن است، ادامه داد: نباید آرمان ها و رشادت های شهیدان را که پشتیبانی از ولایت فقیه است فراموش کنیم.


امام جمعه لنده انتظار مردم از دولت جدید را تحقق وعده ها و رفع نیازهای اساسی دانست و اظهار کرد: بحث تقویت اعتماد عمومی به نظام و ارزش های نظام یکی از مهم ترین مباحثی است که با رفع تبعیض باید گام های خوبی برای عدالت اجتماعی برداشته شود.


وی تاکید کرد: اصلاح قوانین فسادزا در ادارات و نهادها، اجرای دقیق قوانین ضد فساد، برخورد قاطع با مدیران فاسد و استفاده از مدیران ضد فساد از وزیر گرفته تا لایه های پایین مدیریتی باید انجام تا حقوق مردم حفظ شود.


محمودی اصل یادآور شد: انتخاب شهرداران باید بر اساس فساد ستیزی باشد و شورای شهر لنده باید شهردار را هرچه سریعتر انتخاب کنند تا از تلخ کامی دوباره کام مردم جلوگیری کنند.


امام جمعه لنده گفت: مردم از دادگستری استان انتظار دارند هرچه سریعتر وضعیت پرونده فساد شهرداری لنده را تعیین تکلیف کند.


وی گفت: یکی از اقدامات خوب دولت جدید ورود بیش از ۵۰ میلیون دز واکسن به کشور در همین مدت زمان کم بود که باعث تزریق امید به کشور شد و انتظار داریم در زمینه بورس و گرانی بازار نیز یک ثبات اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.


محمودی اصل گفت: روند نظارت بر قیمت سیمان و کنترل و پیشگیری از افسار گسیختگی بازار باعث امید آفرینی در کشور شده است.
 

کد خبر 1095426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha