امام جماعت مدیر مسجد است/ لزوم راه اندازی سامانه اطلاعات مساجد آران و بیدگل

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: امام جماعت مدیر مسجد است و فعالان فرهنگی مساجد، بسیج و کانون های فرهنگی مساجد باید با مدیر مسجد هماهنگی های لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در دیدار اعضای مرکز رسیدگی رسیدگی به امور مساجد آران و بیدگل گفت: رسالت مهم روحانیت تبیین فرامین اسلام ناب از منظر ائمه معصومین (علیهم السلام)است. 

 

امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی، هنری، اجتماعی در مساجد باعث رونق مساجد و جذب بیشتر مردم به این پایگاه می شود، گفت: امام جماعت مدیر مسجد است و فعالان فرهنگی مساجد، بسیج و کانون های فرهنگی مساجد باید با مدیر مسجد هماهنگی های لازم را انجام دهند.

 

حجت الاسلام سلیمانی بر ایجاد یک سامانه اطلاعاتی برای مساجد تاکید کرد و افزود: داشتن آمار و اطلاعات مي تواند نقش مهمي در برنامه ریزی دقیق فرهنگی، شناخت ظرفیت ها و گسترش فعالیت ها داشته باشد.

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد آران و بیدگل تاکید کرد: هم افزایی بین ظرفیت های مساجد باید بیشتر شود و همچنین در هر مسجد یک صندوق جهت قرض الحسنه برای نماز گزاران کم درآمد و نیازمند تأسیس شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی افزود: راه اندازی هسته مشاوره خانوادگی به ویژه برای زوج های جوان در مساجد یک امر ضروری است که باید مساجد در این حوزه هم فعال شوند.

کد خبر 1095430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha