برای حفظ  نظام، نیاز به تقویت روحیه  ولایتمداری، اتحاد و پررنگ کردن ارزشهای الهی هستيم

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: امروز هم برای حفظ این نظام نیاز به تقویت روحیه ی ولایتمداری، اتحاد و پررنگ کردن ارزشهای الهی می‌باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان، در خطبه‌های نماز جمعه گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ رژیم منحوس بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران جنگی تمام عیار را علیه کشورمان آغاز نمود.از زمین، هوا و دریا با تمام امکانات خویش علیه کشورمان که تازه انقلاب کرده و شرایط خاص بر کشور حاکم بود حمله کرد.

وی افزود: از طرفی جناح‌های وابسته به شرق و غرب با ایجاد هیاهوی تبلیغاتی و ایجاد درگیریهای نظامی تلاش داشتند نظام و دولت را تضعیف و کشور را تجزیه کنند. در شرایطی که کشور هیچگونه آمادگی برای مقابله با یک تهاجم وسیع و سراسری به طول ۱۲۰۰ کیلومتر مربع را با دشمن نداشت.

امام جمعه گلستان گفت: از طرف دیگر جبهه مثلث شوم عبری، عربی و غربی پشت سر صدام، آمریکا و شوروی آن روز ارتجاع منطقه که از انقلاب کبیر ابراهیم بت شکن امام خمینی (ره) احساس خطر کرده بودند تمام قد از رژیم نگون بخت صدام حمایت کردند، روی محاسبات ظاهری و مادی دشمن خیلی امیدوار بود، طی چند روز یا حداکثر چند هفته سرنوشت جنگ را به نفع خود رقم بزند، ولی «وَمَکَرُوا وَمَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِینَ» هشت سال تمام این مردم مردانه و در اوج غربت ایستادند.

نورپور افزود: نفس مسیحایی امام عزیز (ره)،اتحاد و انسجام گروه‌ها و آحاد مردم، حاکمیت ارزش‌ها و معنویت اخلاص، تعبد، ساده زیستی، اطاعت و ولایت پذیری مردم و فرهنگ ایثار و شهادت و… کشور و ملت را با افتخار و سربلندی طوری که یک وجب هم از خاک میهن در دست دشمن نماند، امروز هم برای حفظ این نظام نیاز به تقویت روحیه ی ولایتمداری، اتحاد و پررنگ کردن ارزشهای الهی می‌باشیم.

کد خبر 1095431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha