استاندار آینده ضعف‌های دولت گذشته را در گیلان جبران کند

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه بنده برای استاندار شدن کسی امضا نداده‌ام و وزیر کشور هر طور صلاح می داند عمل کند، گفت: انتظار داریم که استاندار آینده ضعف‌های دولت گذشته در گیلان را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» امروز (جمعه، ۲۶ شهریور) در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهر رشت که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و باید از فرهنگ و آموزه‌های دفاع مقدس برای آینده کشور و نظام اسلامی بهره‌مند شویم.

 

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۳ سال گذشته همواره به دنبال تحریف و دروغ پردازی بودند، افزود: دشمن همواره درصدد است تا اهداف شوم خود علیه انقلاب و ملت ایران محقق کند.

 

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاهی و شناخت پیدا کنند، تاکید کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، قدرت نظامی و دفاعی خود را نشان دادند و اکنون دشمن وارد عرصه جنگ نرم شده تا جای دروغ ها و حقیقت ها را عوض کند و اعتقادات و باورهای مردم را تغییر دهد.

 

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس، فرصتی برای ترسیم مجاهدت ها و تکرار دستاوردهای بزرگ آن است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، کشور ایران را به قدرت منطقه تبدیل کرده است تا امروز شاهد افول قدرت پوشالی استکبار و در راس آن آمریکا باشیم.

 

وی، یکی از وظایف نهادهای علمی و فرهنگی را آشنایی نسل جوان با سیره نورانی معمار کبیر انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های پیروزی دفاع مقدس روح بلند و ضمیر پاک و ایمان قلبی و هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی(ره) بود که پشتوانه ای برای رزمندگان شد.

 

آیت‌الله فلاحتی در ادامه به اقدامات دولت سیزدهم طی هفته های گذشته اشاره و عنوان کرد: به دولت توصیه می کنیم مسئولانی را انتخاب کند که همواره در میدان و در کنار مردم باشند تا فاصله ایجاد شده بین مردم و دولت از بین برود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، همچنین از مسئولان خواست انتقادپذیر باشند و از نظر مردم در برخی از پروژه های عمومی استفاده کنند و گفت: دیدگاه لیبرالی برخی از مسئولان به اقتصاد کشور آسیب زده است و لذا از دولت سیزدهم انتظار داریم که مشکلات مردم را به فوریت حل کند.

 

وی به رایزنی گروه های مختلف برای پیشنهاد استاندار جدید این استان به وزیر کشور اشاره کرد و یادآور شد: بنده برای استاندار شدن کسی امضا نداده ام و وزیر کشور هر طور صلاح می داند عمل کند.

 

آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش مسئولان گیلانی، اظهار کرد: ضعف هایی در دولت گذشته بود و امیدوارم استاندار آینده آلام به وجود آمده و ضعف های دولت گذشته را جبران کند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران در هفته اخیر اشاره کرد و گفت: مسئولان سازمان انرژی هسته ای ایران بدانند از پشتیبانی ملت ایران برخوردارند و کسی در این کشور برای بیگانگان لبخند نمی زند.

 

وی با اشاره به تجمع تروریست ها در اقلیم کردستان عراق، اذعان کرد: مردم اقلیم کردستان با ملت ایران رابطه خوبی دارند ضمن اینکه علمیات خوبی علیه تروریست ها صورت گرفته است.

 

کد خبر 1095434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha