مسئولین زمینه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف را فراهم کنند

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه مسئولین باید در بین مردم باشند و از مشکلات آنان باخبر شوند، گفت: مسئولین با درک مشکلات مختلف باید علاوه بر رفع مشکلات زمینه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 26 شهریور) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، لازمه برکت در مال و زندگی را حرکت در مسیر خداوند دانست و گفت: آنچه مورد رخت بر بستن برکت از جامعه می شود بی‌تقوایی، بی‌نمازی و بی‌عملی است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد سستی در اجرای احکام الهی را موجب گرفتاری جامعه به مشکلات خواند و افزود: اگر عمل به احکام الهی از روی عادت باشد به تدریج موجب سستی در اعمال می شود و جامعه به آرامی به سمت ترک احکام می رود.

 

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه با وجود پیشرفت های علمی و امکانات هنوز جامعه جهانی نتوانسته بر بیماری کرونا فائق آید، اظهار کرد: باید از گناهان خود استغفار کنیم و در کنار رعایت موارد بهداشتی، با تضرع به درگاه الهی رفع این بیماری را خواهان باشیم.

 

خطیب موقت جمعه شهرکرد با اشاره به برنامه های متنوع دولت جدید برای رفع مشکلات جامعه، ادامه داد: امید است برنامه های رئیس جمهور جدید به سرعت تحقق یابد تا مسائل و مشکلات مردم زودتر برطرف گردد و امیدواری به جامعه بازگردد.

 

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه مردم پیرو حکما و امرای خود هستند، تصریح کرد: مسئولان جامعه باید در میان مردم باشند و مانند آن ها زندگی کنند و اهل تشریفات نباشند زیرا مردم دنباله روی مسئولان هستند  و سبک زندگی مردم از مسئولین نشئت می گیرد.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه مسئولین باید در بین مردم باشند و از مشکلات آنان باخبر شوند، خاطرنشان کرد: مسئولین با درک مشکلات مختلف باید علاوه بر رفع مشکلات زمینه پیشرفت کشور در عرصه های مختلف علمی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم کنند.

 

کد خبر 1095438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha