انتشار پنجمین فراخوان پذیرش مقالات صلح‌ پژوهی اسلامی

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح از اعلام پنجمین فراخوان مقاله فصلنامه صلح پژوهی با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» خبر داد.

«سید علی ساداتی نژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: فصلنامه صلح‌ پژوهی اسلامی وابسته به جمعیت ندای صلح، برای انتشار پنجمین شماره خود پذیرای مقالات اساتید، دانشجویان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» است.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: این فصلنامه در تلاش است تا با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات علمی در زمینه صلح اسلامی گامی در جهت تحقق بیشتر صلح و عدالت و تبیین مفهوم صلح از نگاه اسلامی باشد.

 

ساداتی نژاد اظهار داشت: این فراخوان با محوریت «حقوق‌بشر و صلح عادلانه» و موضوعات رابطه متقابل حقوق‌بشر و صلح عادلانه از منظر روابط بین‌الملل، احترام به حقوق‌بشر و تاثیر آن بر دستیابی به صلح عادلانه، نظریه صلح عادلانه در روابط بین‌الملل و نقش آن در بهره‌مندی از حقوق‌بشر، رویکرد ادیان به دو مقوله صلح عادلانه و حقوق‌بشر، نقش رهبران دینی در ارتقای حقوق‌بشر و صلح عادلانه آماده دریافت مقالات است.

 

مدیر روابط عمومی جمعیت ندای صلح افزود: علاقه مندان به شرکت در این فراخوان می‌توانند مقالات خود را در زمینه های ذکر شده به آدرس الکترونیکی فصلنامه به نشانی Nedaye.solh@yahoo.com ارسال کنند. 

 

جمعیت ندای صلح، تشکلی است که از بهمن ‌ماه ۱۳۹۷ فعالیت خود را در حوزه صلح‌پژوهی اسلامی با هدف کمک به ترویج ارزش ‌های صلح واقعی و حقیقی در جهان آغاز کرده است. دفتر مرکزی این فصلنامه در مجتمع راه روشن شهرستان کاشان واقع شده است./

کد خبر 1095452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha