استاندار جدید سیستان و بلوچستان مدیر خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی باشد

امام جمعه زاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان را به مبارزه قاطع با فساد، رانت،مافیا و تلاش در جهت اجرای عدالت در عرصه‌های مختلف توصیه کرد و گفت: حسین مدرس خیابانی استاندار جدید سیستان و بلوچستان، مدیر خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «آیت الله مصطفی محامی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان زاهدان بیان داشت: استاندار جدید سیستان و بلوچستان ظرفیت‌های بالای استان که سرآمد آن مردم خوب و نجیب خصوصا جوانان تحصیل کرده، مستعد و وفادار به نظام هستند؛ شناسایی کند و از آنها در بدنه  دستگاه های اجرایی استفاده کند.

 

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در برابر سهم‌خواهی‌ها و فشارها از ناحیه هر شخص، گروه و جناح در استان مقاومت کند و به آنها باج ندهد، ادامه داد: استاندار جدید برای رشد جامع و متوازن استان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن هم با مشارکت همه گروه‌ها و اقشار مردم برای تامین امنیت پایدار تلاش کند.

 

محامی یادآور شد:  مبارزه قاطع با فساد، رانت، مافیا و بروکراسی اداری و تلاش در جهت اجرای عدالت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و آموزشی؛ تلاش در جهت تسهیل حضور مردم و بخش خصوصی در فعالیت‌های علمی، فرهنگی، صنعتی، تجاری و دیگر بخش‌های اقتصادی با حذف موانع و پشتیبانی جدی از ایشان از دیگر خواست ها و مطالبات مردم استان از استاندار جدید است.

  

وب با تاکید بر اینکه استاندار جدید از هرگونه دوقطبی‌سازی و التهاب‌آفرینی در استان پرهیز کند، افزود: تقویت جبهه انقلابی و استفاده از نیروهای انقلابی، متعهد و جهادی در مصادر امور در عین خدمت‌رسانی به همه شهروندان متعهد به انقلاب اسلامی توصیه می شود.

 

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برخورداری از شرح صدر و انعطاف و رعایت اخلاق در عین اعمال قوی مدیریت و شناخته شدن به عنوان مظهر اقتدار و رأفت نظام اسلامی و مدیر خدمتگزار در تراز انقلاب اسلامی مورد انتظار از استاندار جدید سیستان و بلوچستان است.

کد خبر 1095455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha