شاهد گسترش خدمات حوزه آبفا در اندیمشک هستیم

مرادی‌مطلق به ارائه برخی پروژه‌ها و طرح‌های جدید آب و فاضلاب منطقه اندیمشک پرداخت و گفت: خدمات عمرانی آبفا اندیمشک بدون وقفه ادامه دارد و شاهد گسترش خدمات این حوزه هستیم.

«فرامرز مرادی‌مطلق» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک اظهار کرد: مطابق با مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان اندیمشک، هرگونه ارائه خدمات به شهروندان، تنها با داشتن کارت واکسن امکان‌پذیر است.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با تقدیر از زحمات جهادگران حوزه سلامت افزود: از تمام شهروندان دعوت می‌شود برای مشارکت در زمینه تزریق واکسن، به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

 

وی اذعان کرد: مجموعه  آب و فاضلاب منطقه اندیمشک مطابق با سیاست‌های اعلامی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان، تمام امکانات و خدمات خود را برای مشارکت شهروندان در زمینه ارائه واکسن و مقابله با ویروس کرونا، بسیج و آماده‌سازی کرده است.

 

مرادی‌مطلق با بیان اینکه خدمات عمرانی آبفا اندیمشک بدون وقفه ادامه دارد و شاهد گسترش خدمات این حوزه هستیم تصریح کرد: اجرای پروژه احداث شبکه آبرسانی کوی جانبازان شهر اندیمشک، یکی از مهم‌ترین طرح‌های آبفا در این زمینه است.

 

وی عنوان کرد: با اجرای این طرح، ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب جدید در خیابان‌های رضوی ۱۲ و ۱۳ کوی جانبازان شهر اندیمشک احداث و تمام اشتراک‌های غیرمجاز این منطقه هم جمع‌آوری می‌شود.

 

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با اشاره به اینکه طی روزهای گذشته، شبکه توزیع آب ورودی کوی ولایت جابه‌جا و شبکه جدید توزیع آب این منطقه احداث شد خاطر نشان کرد: با اجرای این طرح، امکان اجرای طرح‌های عمرانی در ورودی کوی ولایت فراهم شد.

 

کد خبر 1095499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha