استفاده از ظرفیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای انجام واکسیناسیون همزمان با هفته دفاع مقدس

سردار بوعلی گفت: با نظر مساعد و تدبیر امام جمعه شیراز و تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع)، ظرفیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای انجام واکسیناسیون همزمان با هفته دفاع مقدس در اختیار بسیج قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (شنبه 27 شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: فارس از استان های پیشرو در انجام واکسیناسیون کرونا در کشور است و از 68 مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، پنج مرکز مخصوص سپاه است و در مجموع سپاه فارس در 38 مرکز واکسیناسیون در استان نقش دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: با نظر مساعد و تدبیر امام جمعه شیراز و تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) از ظرفیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) برای انجام واکسیناسیون استفاده می شود.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب از ظرفیت سومین حرم اهل بیت (ع) برای خدمت به مردم استفاده می شود و این فرصت در اختیار بسیج قرار گرفت و از کارهایی است که در هفته دفاع مقدس انجام می شود.

سردار بوعلی تاکید کرد: در هفته دفاع مقدس به صورت سیار و خانه به خانه در روستاهای استان واکسیناسیون به انجام می رسد و 20 خدمت مختلف در طول این ایام، شامل نذر خون، تهیه و توزیع لوازم التحریر، نذر نفس، پخت غذا، توزیع بسته معیشتی، نذر رهایی و ... انجام خواهد شد.

وی اعلام کرد: با توجه به شعار سال و تحقق حمایت از تولید و رفع موانع، گروه های سیاری، راه اندازی کردیم که با مراجعه به کارخانه ها واکسیناسیون را انجام می دهند و سپاه فجر فارس در مجموع 132 برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در استان اجرا خواهد کرد.

کد خبر 1095583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha