۹۰ درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر فارس انجام می شود

سردار کوشکی جهرمی گفت: ۹۰ درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر استان انجام می شود و تجلیل از ۱۴۰ هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان داریم که میزبانی آن به عهده سپاه فجر فارس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، با گرامیداشت دفاع مقدس امروز (شنبه 27 شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: دفاع مقدس بخش اصلی انقلاب اسلامی است و باید به صورت یک مسئله اصلی مورد بهره برداری قرار بگیرد و کلید و بنیاد اصلی کار باید به صورت مستقل دیده شود و ذیل موارد دیگر نباید تعریف نشود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس فارس افزود: تمام هستی انقلاب اسلامی از دفاع مقدس به دست آمده و نباید در ذیل برنامه های دیگر قرار داده شود و شکست حصر آبادان منشا پیروزی های متعددی شد.

وی اضافه کرد: در فارس 270 هزار ایثارگر، 42 هزار جانباز و 15 هزار شهید و بیش از 2 هزار و 200 آزاده سرافراز در فارس داریم که سربلندی امروز ما حاصل رشادت های آنان است.

سردار کوشکی جهرمی تاکید کرد: در حفظ آثار دفاع مقدس، موزه ها، یادمان های شهدا، دانشنامه دفاع مقدس و ... حائز اهمیت است و کتاب فارس در دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس به عنوان نخستین استان در این زمینه رونمایی می شود.

وی ادامه داد: 90 درصد برنامه های هفته دفاع مقدس با همراهی سپاه فجر استان انجام می شود و تجلیل از 140 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در استان داریم که میزبانی آن به عهده سپاه فجر فارس است.

سردار کوشکی اضافه کرد: تجلیل از خادمان ایثار و شهادت را در هفته مقدس در استان داریم و صدا و سیمای فارس همت عالی با اجرای 50 برنامه فاخر در هفته دفاع مقدس داشته است.

وی اعلام کرد: جشنواره «ترنم فتح» و «تئاتر سنگر» و رونمایی از کتاب های دفاع مقدس، غبار روبی قبور شهدا، تجلیل از رسانه های فعال در حوزه دفاع مقدس و ... را در هفته دفاع مقدس برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 1095597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha