استفاده از نام زنان شهیده فارس در افتتاحیه های استان

دستغیب گفت: لازم است تا در افتتاحیه هایی که در استان انجام می شود، نام زنان شهیده فارس مورد استفاده قرار بگیرد و از زنان جانباز فارس و زنان نقش آفرین دوران دفاع مقدس تقدیر شوند و مورد الگو قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سیده معصومه دستغیب»، امروز (شنبه 27 شهریور) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان فارس گفت: محوریت های اصلی برنامه های استان فارس آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس افزود: برای پیشروی سند فرهنگی فارس برنامه های متعددی در طرح «خانواده متعالی» انجام شده و فارس در این خصوص پیشتاز بوده است.

وی اضافه کرد: کمیته و شورای دفاع مقدس نیازمند انجام کارهای جدی است و در حوزه بانوان استانداری فارس، پنج جلسه در این خصوص برگزار شده و در مجموع 21 محور با حضور مشاوران امور بانوان دستگاه ها و فرمانداری ها در خصوص زنان برگزار کرده ایم.

دستغیب تاکید کرد: 60 فعالیت نیز برای سازمان های دولتی و غیر دولتی و حوزه کودکان و نوجوانان در خصوص دفاع مقدس در استان تعریف کرده ایم.

وی تصریح کرد: لازم است تا در افتتاحیه هایی که در استان انجام می شود، نام زنان شهیده فارس مورد استفاده قرار بگیرد، در حوزه دفاع مقدس زنان بیشتر مورد توجه قرار بگیرند و از زنان جانباز فارس و زنان نقش آفرین دوران دفاع مقدس تقدیر شوند و مورد الگو قرار بگیرند.

کد خبر 1095621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha