پروژه های مهر با جدیت دنبال می شود

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: پروژه های مهر این شهرستان با جدیت دنبال می شود.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید افزود: در شرایط فعلی و بازگشایی مدارس یکی از مهم ترین وظیفه  اصلی آموزش و پرورش شهرستان شیروان نظارت، پیگیری و ارزیابی پروژه مهر سال تحصیلی است.

 

سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بیشتر بر فرایند پروژه مهر، روز یکشنبه ۲۸شهریوماه به همراه راهبران آموزشی یک کارشناس مسئول اداری قرار خواهیم داد و از تمامی مدارس روستایی شهرستان شیروان بازدید خواهیم داشت.

 

نادری اضافه کرد: روند اجرای اقدامات کار گروه های پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خصوص توزیع ۱۰۰ لپ تاپ در بین مدارس مناطق محروم روستایی،۱۰۰۰ بسته لوازم تحریر در بین دانش آموزان بی بضاعت شهر و مناطق محروم روستایی،پیگیری تکمیل و اماده بهره برداری برای سال تحصیلی جدید از پروژه دبیرستان سردار سلیمانی،استخر دانش آموزی،سالن ورزشی محمودیه و دبیرستان شبانه روزی خیرساز زیارت انجام شد است.

 

وی عنوان کرد: مهمترین کار این دستگاه تعلیم و تربیت، ساماندهی، چینش نیروی انسانی و اجرای دقیق پروژه مهر است که این کار با همکاری شورای معاونین، مدیران، معلم ها و اولیا و دانش آموزان به نحو احسن انجام شده تا مهری با نشاط داشته باشیم.

 

در سال تحصیلی گذشته، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگی تحصیل کردند.

 

 

کد خبر 1095625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha