ضرورت تکمیل و تسریع در احداث مرکز جامع سلامت ابوزیدآباد

در نشست اعضای شورای شهر ابوزیدآباد و بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، بر ضرورت تکمیل و تسریع در ادامه ساخت مرکز جامع سلامت ابوزیدآباد تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان منطقه کویرات شهرستان آران و بیدگل با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد  و شورای بخش کویرات و رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی کاشان  و رییس و معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل در مرکز بهداشت و درمان آران و بیدگل برگزار شد.

 

در این جلسه، نائب رییس شورای اسلامی شهر ابوزیدآباد گزارشی از وضعیت نابسامان ساختمان فعلی مرکز بهداشتی و درمانی ابوزیدآباد ارائه و عنوان کرد: بر اساس بازدید و گزارش کارشناسان ، ساختمان فعلی فاقد استحکام و ایمنی مطلوب است و در شأن مردم فهیم و شهیدپرور و کارکنان و پرسنل زحمت کش این مجموعه به ویژه در این برهه از زمان که درگیر مبارزه با بیماری منحوس کرونا هستند، نیست.

 

 مهندس قندی یادآور شد: ساختمان نیمه تمام مرکز جامع سلامت هم چند سالی است که شروع شده ولی به دلایل نامعلومی ادامه ساخت آن دچار وقفه شد و مستلزم آن است که موارد بررسی و مجددا به عملیات ساخت و تکمیل این مرکز سرعت داده شود.


وی در ادامه از رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان درخواست کرد نسبت به تکمیل کادر درمان و تخصیص پزشکان متخصص برای مرکز ابوزیدآباد و تکمیل تجهیزات پزشکی  مرکز درمانی ابوزیدآباد اقدام لازم صورت گیرد.

 

در ادامه این نشست، رییس شورای بخش کویرات  آران و بیدگل در خصوص ضرورت و اهمیت ادامه ساخت این مرکز با توجه به وسعت منطقه، مسافت زیاد با  شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و محرومیت منطقه توضیحاتی ارائه کرد.


سجادی بیان داشت:  توسعه  ناوگان آمبولانس و تجهیز خودرو آمبولانس و پیگیری راه اندازی اورژانس جاده ای حسین آباد از جمله موارد بسیار ضروری منطقه در حوزه بهداشت و درمان است.

کد خبر 1095645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha