کمک ۶۳۰میلیون تومانی حامیان به ایتام وفرزندان طرح محسنین در محمودآباد

عباس پور گفت: از ابتدای سال‌جاری تا کنون مبلغ ۶۳۰میلیون تومان از سوی حامیان به ۲۷۰ نفر ازایتام و فرزندان طرح محسین شهرستان محمودآباد کمک شده است.

«عزیزا... عباس پور»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، با بیان اینکه در  شهرستان محموآباد استان مازندران هزار و ۳۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: مردم شریف این شهرستان در قالب طرح های حمایتی ایتام و اکرام، امواجی از بهشت، هر کارمند حامی یک فرزند معنوی و... حامی ایتام و محسنین می شوند.

 

رئیس کمیته امداد محمودآبادگفت: از ابتدای سال‌جاری  مبلغ ۶۳۰میلیون تومان  از سوی حامیان به ۲۷۰ نفر ازایتام و  فرزندان طرح محسین کمک شده است.

 

وی افزود:  از مجموع  این تعداد ،  ۱۸۶ نفر دانش آموز  بوده که خدمات کمک هزینه تحصیلی به آنان ارائه می شود و همچنین به دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت، تبلت اهدا شد.

 

عباس پور بیان کرد: هم‌اکنون یک واحد مسکن برای یکی از  ایتام در دست احداث است.

 

رئیس کمیته امداد محمودآباد گفت: این واحد مسکونی با کمک حامیان ساخته  و در  دهه فجر به مددجو تحویل داده می شود.

 

وی با بیان اینکه کمک های نقدی خیران به حساب شخصی فرزندان واریز و کمک های غیرنقدی آنان نیز جمع آوری و به دست فرزندان رسانده می شود، خاطرنشان شد: خیران و حامیان می توانند کمک های خود را از طریق سامانه اکرام ekram.emdad.ir به صورت اینترنتی پرداخت کنند .

 

 

کد خبر 1095662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha