اختصاص سهمیه بیش از هزار و ۷۰۰ نفری به استان کرمان در اربعین/ بیش از ۲۰۰ نفر هنوز ثبت نام خود را نهایی نکردند

مدیرکل امنیتی انتظامی استان کرمان گفت: از سهمیه ۶۰ هزار نفری ایرانی ها در اربعین بیش از هزار نفر زائر و ۶۳۳ نفر موکب دار به استان کرمان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حمید شمس الدینی، شنبه(۲۷ شهریور) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد: از سهمیه ۶۰ هزار نفری ایرانی ها در اربعین هزار و ۹۶ نفر زائر و ۶۳۳ نفر موکب دار به استان کرمان اختصاص یافت.
 

 


مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری کرمان افزود: در مجموع سه هزار و ۵۷۷ نفر در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد ثبت نام یک هزار و ۱۳۶ نفر یعنی بیش از سهمیه اختصاص یافته پذیرفته شد اما تاکنون تنها ۸۶۴ نفر ثبت نام خود را قطعی کرده و گذرنامه را برای صدور ویزا ارسال کردند.

 




وی با اعلام اینکه بخش زیادی از ویزا صادر شده و به زودی تحویل متقاضیان می شود؛ افزود: همچنان ۲۲۶ نفر سهمیه خالی داریم که اگر طی مدت امروز و فردا ثبت نام خود را نهایی نکنند این سهمیه به استان های دیگر اختصاص می یابد.
 

 



شمس الدینی در ادامه با اشاره به اینکه برای برگشت زوار از مرزهای زمینی اجازه داده شده؛ گفت: درخواست اختصاص پرواز از فرودگاه کرمان توسط استاندار اعلام شده که اگر موافقت شود یکی از ورودی های ما فرودگاه کرمان خواهد بود که باید بحث انجام تست و در صورت مثبت بودن موضوع قرنطینه پیگیری شود.

 

 


وی هزینه تست پی سی آر ۷۲ ساعت قبل از اعزام به عراق را ۳۸۵ هزار تومان اما در برگشت را رایگان اعلام کرد و گفت: در خصوص مراسم جاماندگان اربعین، فرمانداران باید طبق رنگ بندی و با سخت گیری اقدام کنند.

کد خبر 1095698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha