تحویل ۲۱۴ تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش

اسدی گفت: ۲۱۴ عدد تبلت و گوشی هوشمند به دانش آموزان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک خرم آباد تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « اسدالله اسدی» امروز در سخنانی اظهار داشت:با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک 1500دانش آموز را تحت پوشش خود دارد، خوشبختانه این نهاد با توجه به فرا رسیدن بازگشایی مدارس در اول مهرماه 1400تعداد214 عدد تبلت و گوشی هوشمند  در بین این دانش آموزان اهدا نموده است.

 

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک خرم آباد افزود: از این تعداد حدود ۴۰ عدد از این گوشی‌های هوشمند و تبلت از طریق مراکز نیکوکاری تابعه کمیته امداد منطقه و مابقی از طریق واحد اکرام و تعامل با خیرین و اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تحویل داده شده است.

 

وی افزود: خوشبختانه کمیته امداد منطقه یک با توجه به بازگشایی مدارس اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان لوازم و تحریر از جمله خودکار، مداد، پاک کن، دفتر، و ....به افراد نیازمند تحت پوشش این نهاد داده است.

 

اسدی بیان داشت:همچنین این نهاد مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز جهت کمک هزینه تحصیلی این افراد به صورت بلاعوض پرداخت میکند.

 

وی افزود :همچنین در زمینه دانشجویی کمیته امداد منطقه ۱ خرم آباد که ۴۵۰ دانشجو را تحت پوشش خود در سال تحصیلی ۹۹ دارد مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان تحصیلات بلند مدت قرض الحسنه به افراد دانشجویی تحت پوشش این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت لرستان پرداخت نموده است.

 

اسدی بیان داشت: همچنین مراکز نیکوکاری که همواره پشتیبان کمیته امداد و خانواده‌های نیازمند تحت پوشش این نهاد بوده اند  تعداد ۳۲ مجوز در سطح منطقه ۱ یک وجود دارد که از این تعداد ۲۷  مرکز فعال می باشد که حدود 5 مرکز به صورت تخصوصی  در زمینه های زکات ،فرهنگی، اشتغال مشغول به فعالیت مستمر هستند.

کد خبر 1095701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha