عدم استقبال مردم زیرکوه از تزریق واکسن کرونا

ناصری با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دوز واکسن در این شهرستان موجود است، گفت: اما مردم متاسفانه استقبال چندانی از تزریق واکسن نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدصادق ناصری» امروز (27 شهریور) در مراسم افتتاحیه فاز سوم طرح «یک نفس همدلی» اظهار داشت: سلامت باید محله محور شود و اگر مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند قطعا شاهد اتفاقات تلخی خواهیم بود.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان زیرکوه با بیان اینکه بیش از ۲ هزار دوز واکسن در این شهرستان موجود است، افزود: اما مردم متاسفانه استقبال چندانی از تزریق واکسن نمی کنند در صورتی که مردم باید نقش پررنگ تری در زمینه سلامت داشته باشند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح «یک نفس همدلی» گفت: در مرحله اول اجرای این طرح 2 هزار و 800 بسته بهداشتی و در مرحله دوم طرح «یک نفس همدلی» حدود چهار هزار ماسک بین نیازمندان این شهرستان جهت حفظ پروتکل های بهداشتی توزیع شد.

 

ناصری در ادامه بیان کرد: با آغاز اجرای مرحله سوم طرح «یک نفس همدلی» امروز 9 هزار و 500 عدد ماسک و ژل ضدعفونی کننده به منظور مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا بین مردم این شهرستان توزیع خواهد شد.

 

همچنین «محمدحسین عربشاهی» فرماندار زیرکوه در این مراسم اظهار داشت: شهرستان زیرکوه جزو معدود شهرستان هایی بود که در کشور رنگ سفید را به خود دیده است و این موضوع را حاصل همدلی و همکاری همه مردم، مسئولان، پرسنل بهداشت و درمان می دانیم.

 

وی با بیان اینکه همدلی در ایران اسلامی موج می زند، ادامه داد: به لطف خداوند متعال در شهرستان زیرکوه این همدلی در حد اعلا موج می زند و مردم برای کمک به هم نوعان خود همواره حضوری پر رنگ در صحنه دارند.

 

فرماندار زیرکوه با اشاره به اینکه ۲۲ ماه همه مردم، اصناف و دیگر اقشار در حوزه مقابله با کرونا در این شهرستان بسیج شدند، افزود: برخی اصناف برای مقابله با این ویروس در شهرستان زیرکوه تغییر شغل دادند و در این راه پیشقدم شدند.

 

عربشاهی در پایان گفت: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، رزمایش های کمک مومنانه و غیره نمونه ای بارز از تجلی همدلی و مشارکت عمومی مردم در بحث مقابله با ویروس کرونا است و امیدواریم در راستای از بین بردن این بیماری که یک نوع آزمایش الهی است سربلند بیرون بیاییم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان حوزه سلامت و طرح «یک نفس همدلی» با حضور رییس خانه مشارکت سلامت خراسان جنوبی و فرماندار زیرکوه تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 1095706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha