احیای جهاد سازندگی در دستور کار مجلس است

رضایی کوچی گفت: در مجلس به دنبال این هستیم که جهاد سازندگی را مانند اوایل انقلاب با نگاه برگرداندن زندگی به روستا‌ها احیا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی کوچی»، امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در نشست بررسی مسائل و مشکلات روستای «ایدویه» بخش «سیمکان» جهرم بیان داشت: در مجلس به دنبال این هستیم که جهاد سازندگی را مانند اوایل انقلاب با نگاه برگرداندن زندگی به روستا‌ها احیا کنیم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: یارانه باید به قیمت روز برسد و نگاه‌ها بیشتر به سمت قشر محروم جامعه باشد، مجلس در صدد این است که به لحاظ کمک‌های ماهانه به روستاها و قشر ضعیف کمک شود.

 

وی بیان کرد: ۲۰ هزار میلیارد تومان برای رفع محرومیت در روستاها در نظر گرفته‌ایم،‌ قانون هست و باید منابع آن تامین شود.


رضایی در خصوص پیگیری مسائل روستای «ایدویه» و بخش «سیمکان» گفت: نزدیک به یکسال است در پی این هستیم که زمینی در سیمکان به منظور احداث شهرک صنعتی پیدا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه دکل مخابراتی تیرافجان برای این بوده است که روستای «ایدویه» را نیز پوشش دهد، خاطرنشان کرد: طی تماس با مدیرکل مخابرات فارس، امروز تیمی از استان به منطقه ارسال می‌شود تا علت را بررسی و مشکل را رفع کنند.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در هفته گذشته در توافقی با بنیاد «برکت» هفت مدرسه در شهرستان نوسازی می‌شود که مدرسه روستای «ایدویه» نیز از جمله این پروژه ها است.

 

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های لازم جهت لایروبی چشمه روستا با رایزنی با مدیران استانی صورت گرفته است، عنوان کرد: طرح هادی روستا با الحاق زمین مورد نیاز انجام و همچنین مشکل سند منازل ایدویه حل می‌شود و بهسازی روستا در برنامه است.

 

رئیس کمسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: از طرح‌های اشتغالزایی در مناطق محروم حمایت می کنیم.

 

کد خبر 1095717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha