۶ میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی مدارس خراسان شمالی هزینه شد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: برای آماده سازی مدارس در آغاز سال تحصیلی، ۶ میلیارد تومان تجهیزات کمک آموزشی، فنی و حرفه ای، خوابگاهی و آموزشی تامین و هزینه شده است.

«امین فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد با بیان اینکه ۶ میلیارد تومان برای تجهیزات آموزشی مدارس خراسان شمالی هزینه شد، اظهارداشت: این تجهیزات تا مهرماه به مدارس تحویل داده می شود.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی همچنین درباره آماده سازی مدارس برای مهرماه گفت: از محل قیر رایگان، بیش از 42 هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس تامین شده و کار ایزوگام در این فضاهای آموزشی انجام شده است.

 

فلاح خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز به تعمیرات فضا در برخی از مدارس، اقدامات مربوط به بهسازی با صرف یک میلیارد و 600 میلیون تومان انجام شده است.

 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: با انجام تعمیرات در بیش از 150 مدرسه، این فضاها برای مهرماه آماده شده است.

 


وی اظهار داشت: اکنون 11.2 درصد از از هفت هزار و 400 کلاس درس  این استان نیازمند تخریب و بازسازی و مقاوم سازی است و مابقی کلاس ها مقاوم و مستحکم است.

 


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی گفت: تلاش داریم تا با آماده سازی مدارس برای سال تحصیلی جدید، فضای خوب و مناسب برای حضور دانش آموزان مهیا شود.


 

کد خبر 1095734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha