تکمیل و تحویل تعداد۱۴ واحد مسکونی حاشیه شهر زاهدان با مشارکت مردمی

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: تعداد۱۴ واحد مسکونی در پهنه شمالی حاشیه شهر زاهدان با مشارکت مردمی تکمیل و تحویل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، «خلیل منبتی» بیان داشت: این واحد ها در پهنه شمالی و محلات حاشیه شهر زاهدان قرار دارد که مالکان آن از تسهلات 50 میلیون تومانی و بلاعوض 25 میلیون تومانی بهره مند می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طرح ساماندهی حاشیه شهر زاهدان، بازسازی و مقاوم سازی  10 هزار واحد مسکونی را پیش بینی کرده است.

 

منبتی یادآور شد: در کنار تسهیلات و بلاعوض پرداختی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مشارکت و همراهی مردم در تکمیل این واحدها با توجه به افزایش قیمت مصالح نقش مهمی دارد.

 

مدیر کل بنیاد مسکن استان ادامه داد: برای افزایش سقف تسهیلات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال پیگیری موضوع است و برای سرعت گرفتن این طرح هم ضروریست تا دیگر ارگان ها نیز هر توان و امکانی دارند پای کار آورند.

 

 گفتنی است در مجموع 8887 واحد مسکونی واقع در بافت حاشیه شهر زاهدان توسط بنیاد مسکن استان ،  جهت اخذ پروانه و طی مراحل ساخت به شهرداری معرفی شده اند.

کد خبر 1095774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha