نمایشگاه نقاشی کاویانی در آستارا برپا شد

نمایشگاه نقاشی و طراحی فرانک کاویانی از هنرمندان آستارایی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در این شهرستان برپا شد.

«شاپور تشرینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: نمایشگاه انفرادی نقاشی و طراحی فرانک کاویانی با نمایش ۳۳ تابلو نقاشی و طراحی در سبک‌های رئال یا واقع گرایی و مفاهیم انتزاعی و چهره نگاری به معرض نمایش گذاشته شده است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه فرانک کاویانی در خلق آثارش از تکنیک‌های رنگ و روغن، مداد رنگی، سیاه قلم و ... بهره گرفته است، افزود: این نقاش آستارایی تاکنون در چند نمایشگاه مشترک شرکت کرده و این نمایشگاه، نخستین نمایشگاه انفرادی وی است.

 

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در این شهرستان دایر شده است، افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه ماسک زده و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

تشرینی با اشاره به اینکه نمایشگاه نقاشی و طراحی فرانک کاویانی به مدت یک هفته در محل گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میزبان علاقه‌مندان و شهروندان است، تصریح‌کرد: نمایشگاه صبح‌ها از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است.

 

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه فرانک کاویانی دایر کننده نمایشگاه ۱۵ سال سابقه فعالیت در رشته نقاشی را دارد، خاطرنشان‌کرد: فرانک کاویانی متولد سال ۱۳۵۳ و دانشجوی رشته معماری است.

کد خبر 1095787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha