البرز بیشترین پیشرفت عملکرد را در میان دادگستری های کشور دارد

چهاربرج با اشاره به اهمیت ارزیابی صورت گرفته نسبت به عملکرد دادگستری استان البرز گفت: استان البرز بیشترین پیشرفت عملکرد در میان دادگستری های کشور در سال جاری را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « اعظمی چهاربرج» در جمع خبرنگاران ضمن تشریح عملکرد سه ماهه اول سال جاری گفت: استان البرز بیشترین پیشرفت عملکرد در میان دادگستری های کشور در سال جاری را دارد. 

 

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز افزود: ارزیابی و تحلیل نظام مند آمار عملکرد دادگستری های کشور با همت معاونت راهبردی قوه قضاییه انجام می شود و این ارزیابی عملکرد دادگستری سراسری کشور در ۶ شاخص اصلی و ۱۴ زیرشاخص مورد رصد و ارزیابی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت ارتقاء رتبه استان البرز در جریان ارزیابی صورت گرفته بیان کرد: کاهش ۱۱ رتبه ای از جایگاه ۲۵ کشور به عنوان ۱۴  در قالب ارزیابی معاونت راهبردی قوه قضاییه محقق شده است. 

 

دبیر شورای تحول قضایی دادگستری استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز از حیث تعداد قضات و کارمندان شاغل وضعیت این دادگستری کمترین رتبه کشور را دارد وکه با همت دادگستری از تیرماه سال گذشته تا کنون شاهد رشد بودیم و از جایگاه ۲۵ کشور به ۱۴ رسیده است. 

 

کد خبر 1095803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha