احتمال دریافت برخی خدمات به شرط ارائه کارت واکسن کرونا

زینی وند گفت: از آنجایی که ممکن است ستاد ملی مقابله با کرونا در آینده تصمیم بگیرد ارائه برخی خدمات را منوط به ارائه کارت واکسن بکند، پس مردم خود را معطل نکنند و واکسن بزنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، شنبه(۲۷ شهریور) در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با تأکید بر اینکه با توجه به عبور از از پیک سنگین پنجم کرونا باید امکانات را بازبینی و ضعف ها را رفع کرد؛ از فرمانداران و دانشگاه های علوم پزشکی خواست در این تنفس ایجاد شده به این مهم اقدام کنند.

 

 

استاندار کرمان افزود: از آنجایی که ممکن است ستاد ملی در آینده تصمیم بگیرد برخی خدمات را منوط به ارائه کارت واکسن بکند، پس مردم خود را معطل نکنند و واکسن بزنند.

 

 

وی واکسیناسیون کارمندان را مهم خواند و با تأکید بر اینکه الان دیگر تقریباً کارمندان همه باید واکسینه شده باشند تا جان افراد مراجغعه کننده را به خطر نیندازند؛ افزود: فرمانداران خود نیز از شخصاً از مدارس بازدید کننند.

 

 

زینی وند در خصوص مراسم جاماندگان اربعین حسینی اظهار کرد: به هیچوجه تجمع خارج از کنترل صورت نگیرد و نظارت ها بیشتر در مقصد پیاده روی باشد.

 

 

وی در پایان با اشاره به اینکه تصمیماتی در سطح ملی در زمینه اتباع و تردد آنها برای استان های سیستان و کرمان در نظر گرفته شده؛ گفت: اگر نیروی انتظامی طرحی برای اجرا دارد، فرمانداران نهایت همکاری را داشته باشند.

کد خبر 1095826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha