افزوده شدن ۲ مرکز جدید واکسیناسیون در شیراز

همتی گفت: ۲ مرکز جدید واکسیناسیون در شیراز در سالن «شهید بهشتی» در بلوار قدوسی غربی و سالن «ارتش» در چهار راه «باغ تخت»، تالار «سبوی عشق» به مراکز تزریق واکسن در شیراز افزوده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی»، امروز (شنبه 27 شهریور) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: با جان باختن 16 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به 6 هزار و 529 نفر افزایش یافت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 177 هزار و 225 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 432 هزار و 876 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 280 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 704 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان فارس بستری هستند.

همتی با اشاره به بهبودی بیماران کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 381 هزار و 119 بیمار با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: تاکنون، 2 میلیون و ۶۸۵ هزار و ۶۹۰ دوز واکسن کرونا در فارس تزریق شده است و مراکز تزریق واکسن در سالن های «حسینیه عاشقان ثارالله (ع)»، «غدیر» و «سردارا»ن به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته و پایگاه خودرویی «پارس» و «دراک» از ساعت هفت تا ۲۲ شب فعال هستند.

همتی اعلام کرد: ۱۴ مرکز اجرای واکسیناسیون کرونا در شیراز برای تزریق واکسن نوبت اول و دوم فعال است و 2 مرکز جدید واکسیناسیون در شیراز در سالن «شهید بهشتی» به نشانی بلوار قدوسی غربی، خیابان «شهید محلاتی»، دبیرستان «شهید بهشتی» و سالن «ارتش» به نشانی چهار راه «باغ تخت»، تالار «سبوی عشق» به مراکز تزریق واکسن در شیراز افزوده شده است و به ثبت نام کنندگان تزریق واکسن خدمات ارائه می دهد.

کد خبر 1095851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha