تعمیق عدالت در جامعه بیش از گذشته مورد نیاز است

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه تعمیق عدالت در جامعه بیش از گذشته مورد نیاز است، گفت: در طول چهل و اندی سال گام های بزرگی در باب اجرای عدالت انجام شده که فهرست بلندی را می طلبد اما با نقطه مطلوب عدالت فاصله داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، حجت الاسلام « سید جواد سلیمانی » در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که امروز (شنبه، ۲۷ شهریور) در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با استقرار دولت سیزدهم شاهد گام های بلندی در تحقق عدالت هستیم.

 

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه در طول چهل و اندی سال گام های بزرگی در باب اجرای عدالت انجام شده که فهرست بلندی را می طلبد، افزود: ما با نقطه مطلوب عدالت فاصله داریم و  ادبیات رهبری مبنی بر " عقل ماندگی در حوزه عدالت " و سفارش ویژه ایشان در تفیذ حکم رئیسی این بود که اعتماد عمومی باید بازسازی شود و گسل های فرهنگی و اجتماعی به تشکیلات نظام و رابطه مردم و بین الملل تاثیر خواهد گذاشت.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: دکتر رئیسی ثابت کرد که می توان فراتر از حزب و جناح کشور را به مدیران شایسته سپرد و نصب استاندار سیستان و استفاده از برخی افراد از دولت قبلی که کارنامه خوبی داشتند را افق روشنی از دولت مردمی قوی را در کشور نهادینه می کند.

 

وی با بیان اینکه هم مجلس و هم نهادهای نظارتی به رئیس جمهور منتخب کمک می کنند که نهایت دقت و سرعت را به کار  گیرد، تصریح کرد: تعمیق عدالت در جامعه بیش از گذشته مورد نیاز است و " جمعه های خدمت " اعتماد عمومی را جلب می کند.

 

حجت الاسلام سلیمانی با ییان اینکه انتظار داریم میز خدمت را در نماز جمعه برقرار کنیم، اذعان کرد: فوریت های خدمت اهمیت داده شود و اینکه کدام خدمت به مردم اولویت دارد تا با اقدامات صورت گرفته برای بازگشایی عدالت و بازسازی اعتماد، هر چه زودتر افق دولت سیزدهم تحقق یابد.

 

وی نظارت مردمی را  یکی دیگر از پارامترهای گسترش عدالت دانست و خواستار فعال شدن شبکه نظارت مردم بیش از گذشته شد.

 

 

کد خبر 1095863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha