کمک ۳۵ میلیون تومانی خیرین آستارا به دانش‌آموزان نیازمند

آزادمرد از کمک ۳۵ میلیون تومانی مردم خیر و نیکوکار آستارا به دانش‌آموزان نیازمند این شهرستان در قالب پویش«مشق احسان» خبر داد.

«اسماعیل آزادمرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: پویش«مشق احسان» با هدف محرومیت‌زدایی و کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند اجرا می‌شود.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا با بیان‌اینکه در قالب این پویش مردم خیر و نیکوکار این شهرستان تبلت و بسته‌های لوازم‌التحریر به ارزش ۳۵ میلیون تومان به دانش‌آموزان نیازمند کمک کردند، افزود: این کمک‌های اهدایی شامل ۱۰ تبلت، کیف، دفتر، خودکار و سایر اقلام آموزشی بود.

 

وی تصریح‌کرد: کمک‌های اهدایی مردم خیر و نیکوکار آستارا در بین ۳۰۰ دانش‌آموز نیازمند این شهرستان توزیع می‌شود.

 

آزادمرد با اشاره به اینکه مردم آستارا همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده‌اند، گفت: خیرین و نیکوکاران آستارایی با مشارکت در پویش«مشق احسان» بر لبان دانش‌آموزان خنده نشانده و به آینده‌سازان کشور برای درس خواندن انگیزه دادند.

 

مدیر مرکز افق نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) بندر آستارا اضافه‌کرد: بسته‌های لوازم‌التحریر با حفظ کرامت به دانش‌آموزان نیازمند تحویل داده می‌شود.

 

آزادمرد خاطرنشان‌کرد: دستگاه‌های تبلت و بسته‌های لوازم‌التحریر به همت مرکز نیکوکاری امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع)آستارا، گروه جهادی شهید مصطفی احمدی‌روشن، گروه جهادی شهید عظیم نوروزی،گروه جهادی ثارالله لوندویل و کانون فرهنگی هنری امام مهدی(عج) مسجد صاحب‌الزمان(عج) جمع‌آوری شد.

کد خبر 1095903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha