متولدین   ماقبل ۱۳۷۸   می توانند در سامانه برای واکسن ثبت نام کنند

صادقی فر با بیان اینکه متولدین ماقبل ۱۳۷۸ می توانند در سامانه برای واکسن ثبت نام کنند، گفت: واکسیناسیون مادران باردار برای ما بسیار مهم است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، در هشتاد و نهمین جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سالن شهید رجایی استانداری ایلام، اظهار کرد: در استان تا متولدین ۱۳۷۸ می توانند در سامانه برای واکسن ثبت نام کنند.

 

« جمیل صادقی فر» تصریح کرد: واکسیناسیون مادران باردار برای ما بسیار مهم است که این میزان در دره شهر ۴۶ درصد، ایوان ۳۴، بدره ۳۶ و آبدانان ۳۲ درصد بوده و در بقیه شهرستانها نیاز به تلاش بیشتری است.


وی افزود: صدا و سیما و فضای مجازی روی موضوع واکسیناسیون مادران باردار فرصت بیشتری اختصاص دهند که این گروه مهم را بتوانیم واکسینه کنیم


صادقی فر بیان کرد: در بحث آرامستانها، پایانه های درون شهری و استفاده مردم از ماسک از میانگین کشوری بهتر هستیم، ولی در رستوران‌ها، دفاتر پیشخوان، داروخانه ها، پایانه های برون شهری، نانوایی ها و مطب ها از میانگین کشوری پایین تر هستیم

 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه نیز در این نشست با تقدیر از اعضای ستاد استانی و شهرستانی مقابله با بیماری کرونا، استفاده از فضای درمانی با سقف بلند یا چادر های بزرگ جهت پیشگیری از شیوع کرونا و در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به زائران اربعین حسینی به عنوان پیشنهاد اشاره کرد.

 

«صیدنور علیمرادی»  با اشاره به فضای سرپوشیده مقابل پایانه مرزی، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به توافق انجام شده و مشخص بودن تعداد زائران اربعین حسینی، از نظر تردد و انتقال زائران اربعین تا حدودی مشکل نخواهیم داشت و با استقرار آمبولانس‌ها و اتوبوس آمبولانس‌ها در حد جمعیت زائران، می‌توان مسیر تردد آنان را پوشش داد.

کد خبر 1095916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha