۲۷ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

ذوالفقاری از رونمایی ۲۷ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۶ عنوان کتاب مکتوب، ۹ کتاب صوتی، ۱۰ کتاب تاریخ شفاهی و یک کتاب مرجع اسنادی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» امروز (شنبه ۲۷ شهریور) در جمع خبرنگاران در خانه مطبوعات اظهار داشت: همچنین از کتاب‌های تدوین شده با موضوع دفاع مقدس، کتاب مادرانه یک و ۲ و همسرانه یک رونمایی می‌شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر کتاب‌های دفاع مقدس، تدوین کتاب و تولید محتوا برای شهدای مدافع حرم و سرداران شهید در دستور کار قرار گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در ادامه از اجرای یک هزار و ۱۰۰ برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها شامل برگزاری همایش، یادواره شهدا، جشنواره، شب شعر، تولید آثار هنری، تکریم خانواده شهدا، مسابقات فرهنگی، تولید محتوا و کمک‌های مومنانه و نشست‌های بصیرتی است.

 

ذوالفقاری همچنین از برگزاری آیین گرامیداشت رزمندگان و ایثارگران پیشکسوت استان در روز ۳۱ شهریور خبر داد و افزود: اجرای رژه موتوری، برپایی شب خاطره گویی، رونمایی از ادوات و تجهیزات نظامی، رونمایی از ماکت و رونمایی از تئاتر صحنه دفاع از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس در استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی نشست هم اندیشی با نویسندگان دفاع مقدس، رونمایی از نماهنگ میهن حماسه‌ساز، تجلیل از نویسندگان و راویان دفاع مقدس، نشست‌های بصیرت افزایی، تولید محتوا در فضای مجازی، دیدار با خانواده شهدا و معرفی شهدای زن استان در قالب کتاب صوتی از دیگر برنامه‌ها است.  

 

کد خبر 1095929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha