احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با محوریت مساجد

ماموستا مرادی، گفت: باید سنت حسنه مواسات و همدلی با محوریت مساجد احیا شود و در همین راستا “مهر واره اوج” با هدف حل مشکلات نیازمندان در استان راه اندازی شده است.

ماموستا ملا عبدالرحمن مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری همواره در باز کردن گره های مردمی به خصوص در ایام کرونا راهگشا بوده اند لذا طرح مواسات و همدلی با محوریت مساجد را مطرح فرمودند تا مساجد به جایگاه و کارکرد اصلی خود که خدمت و حل مشکلات مردم است بازگردد.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه افزود: براساس طرح مهرواره اوج روحانیون و امامان جماعت مساجد استان مسائل و مشکلات محلات خود را رصد و با جذب خیران و افراد توانمند نسبت به کمک به نیازمندان محلات اقدام می‌کنند.

 

 

وی تصریح کرد:  ایجاد انگیزه مجدد برای ورود به عرصه خدمت‌رسانی و رفع مشکلات مردم در محلات، احیای سنت حسنه مواسات و همدلی با استفاده از ظرفیت مساجد و جلب مشارکت مردم و خیرین برای کمک به نیازمندان از اقداماتی است که در راستای اجرای طرح مهرواره اوج  انجام می‌شود.

 

ماموستا مرادی با بیان اینکه شریعت اسلام هر معامله‌ای را که بر اساس حق و عدالت و صداقت باشد مباح می‌داند خاطرنشان کرد: در عین حال هر معامله‌ای که در آن ظلم و فریب باشد صحیح نیست.

 

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه  از تداوم طرح «مهرواره اوج »تا ۱۳ آبان ماه سال جاری در استان خبر داد.

کد خبر 1095984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha