توزیع ۸ هزار  سبد معیشتی در بین نیازمندان ایلامی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ۸ هزار سبد غذایی و ۲۳۰ هزار پرس غذای گرم در بین مددجویان و نیازمندان این استان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «قنبر موسی نژاد» روز یکشنبه در آیین توزیع 300 سبد غذایی و معیشتی در بین نیازمندان چرداول، اظهار کرد: این تعداد سبد غذایی و این تعداد پرس غذا با مشارکت خیرین نیکوکار داخل و خارج استان تأمین شده است.

 

وی همچنین گفت: انجام این خدمات در قالب طرح احسان و اطعام حسینی و اخیراً هم طرح نذر حاج قاسم سلیمانی و در راستای کنگره گرامیداشت 3 هزار شهید والامقام این استان انجام گرفته است.

 

موسی نژاد تصریح کرد: تلاش ما این است که در شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی بخشی از مشکلات معیشتی قشر نیازمند این استان را مرتفع نماییم.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با اشاره به مسئولیت این نهاد در کمیته محرومیت زدایی کنگره ی بزرگداشت 3 هزار شهید این استان، گفت: در این کمیته ارائه 43 نوع خدمت به نیازمندان هدف گذاری شده است که 10 نوع خدمت آن توسط کمیته امداد صورت می گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) استان ایلام افزود: تا پایان سال بیش‌از ۱ هزار واحد مسکن مددجویی در استان به بهره‌برداری خواهد رسید که حدود ۶۰۰ واحد در قالب خرید یا احداث و مابقی هم در قالب تامین فضاهای جانبی است.

 

وی گفت: بیش‌از ۸۲ میلیارد تومان هزینه‌ای است که برای ساخت این تعداد مسکن در استان  پیش‌بینی‌شده است.
 

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن در استان قرار شد ۲۲ واحد مسکن برای ایتام ساخته شود که ۴۰ درصد از آن  اقدام شده است و ۵۰ درصد منابع این مسکن توسط  بنیاد مسکن تامین می شود.

کد خبر 1096018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha