توزیع۳ هزار بسته کمک مومنانه به همت فعالان فهمای تهران

براتی از توزیع ۳ هزار بسته کمک مومنانه به همت کانون های مساجد با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره)بین نیازمندان استان خبر داد و گفت:امید است مطابق سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان گام های موثرتری برداشته شود.

حسین براتی سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان به اقدامات انجام شده و در دست اجرای این ستاد در استان برای رفع نیاز محرومین و آسیب دیدگان کرونایی پرداخت و اظهار کرد:تهیه و توزیع بسته های معیشتی، تامین جهیزیه نوعروسان، تامین لوازم التحریر، اشتغال زایی و ... از جمله این اقدامات است.

وی با اشاره به اینکه دستگیری از دانش آموزان نیازمندان و کمک به ایتام و رفع موانع ادامه تحصیل آنها نیز مورد توجه است، افزود: خرسندیم در آستانه مهر تحصیلی به همت این ستاد ۵۰۰ بسته لوازم التحریر در استان توزیع می‌شود.

سرپرست ستاد هماهنگی فهما تهران با بیان اینکه همواره شاهد کمک گروه‌های جهادی برای برپایی رزمایش کمک مومنانه در این دیار که به نوع دوستی و خیرخواهی زبانزد خاص و عام است، بوده و هستیم، گفت: امروز علاوه بر توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند استان، ۳ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار بسته بهداشتی نیز بین نیازمندان  توزیع خواهد شد.

براتی با بیان اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با توجه به شیوع کرونا به طور جدی در حوزه مقابله با این ویروس اقدامات بسیاری انجام داده است، خاطرنشان کرد: امید است مطابق سفارش مقام معظم رهبری برای حمایت از محرومان گام های موثرتری برداشته شود.

کد خبر 1096049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha