آخرین اطلاعات درباره واکسیناسیون دانش آموزان

محسن بیگی گفت:دانش آموزان پایه دوم متوسطه واکسیناسیون می شوند و به تدریج به مقاطع پایینتر که وزارت بهداشت مجوز آن را بدهد واکسن زده می شود البته زمان آن هنوز مشخص نیست.

محمد محسن بیگی، مدیر کل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبستان درباره واکسیناسیون دانش آموزان گفت:واکسیناسیون دانش آموزان از سنین بالا آغاز می شود، دانش آموزان پایه دوم متوسطه واکسیناسیون می شوند و به تدریج به مقاطع پایینتر که وزارت بهداشت مجوز آن را بدهد واکسن زده می شود.

 

وی افزود:هنوز زمان واکسیناسیون دانش آموزان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور مشخص نشده است زمانی که اعلام شود ما هم از طریق مدارس اطلاع رسانی خواهیم کرد تا واکسیناسیون انجام شود.

 

به گفته وی هنوز واکسیناسیون کودکان ۶ تا ۱۲ سال مطرح نیست و ابلاغ نشده است و واکسیناسیون از  دانش آموزان مقاطع بالاتر شروع می شود.

 

مدیرکل سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: دستور العمل رعایت پروتکل های بهداشتی که به صورت مشترک توسط وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت، درمان و آموزش کشور تدوین شده است به مدارس برای آغاز سال تحصیلی ابلاغ شد.

 

وی یاد آور شد: هنوز دستورالعملی از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش کشور مبنی بر واکسیناسیون دانش آموزان تدوین نشده و منتظر اظهار نهایی از سوی وزارت بهداشت هستیم.

کد خبر 1096053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha