فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هیچ گاه نباید فراموش شود

حجت الاسلام عسگری ، گفت: فداکاری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام هیچ گاه نباید فراموش شود زیرا ایران اسلامی در جبهه دفاع مقدس نیروی منحصر به فردی داشت و آن توان معنوی رزمندگان اسلام بود .

حجت الاسلام هادی عسگری  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رشادت ها، مجاهدت ها و ایثارگری های ملت سلحشور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس برای همه نسل ها بی نظیر و مثال زدنی است چرا که این مردم دلاور توانسته است با دست خالی و با فداکاری تمام در جنگی به پیروزی برسد که عنوان طولانی ترین جنگ تاریخ بشریت را به خود گرفته است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه  افزود: این سنت خداست که جبهه حق هر چقدر هم در اقلیت باشند بر دشمنان فائق آمده و با صلابت و اقتدار به پیروزی برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز به خوبی پیداست که در حوزه امنیت بیشتر کشورهای منطقه با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، اما در مقابل این ایران اسلامی است که به فضل خدای متعال با صلابت و اقتدار همچنان به راه خود ادامه می دهد و ما این امنیت را به یقین مدیون اتحاد، ایثار و همدلی مردم و راهبری های رهبر فرزانه، حکیم و مقتدر نظام اسلامی هستیم لذا باید قدردان این نعمت های بزرگ نیز باشیم.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سطح جامعه راهگشای بسیاری از مشکلات و معضلات فرهنگی و اجتماعی امروز است و هفته دفاع مقدس بهترین زمان برای تحقق این امر مهم است 

 

حجت الاسلام عسگری در پایان گفت: در دفاع مقدس ثابت کردیم که اگر در برابر حمله دشمنان نایستیم، مانند برخی کشورها همه چیزمان را از دست خواهیم داد و بر این اساس بود که ملت ایران  هشت سال در برابر هجمه استکبار جهانی ایستاد و به همه ثابت کرد هیچ چیز نمی تواند ایران اسلامی را از پا در آورد.

 

کد خبر 1096063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha