۲۵ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند

دانایی از بستری شدن ۲۵بیمار جدید مبتلابه کووید۱۹در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛«نوید دانایی» در جمع خبرنگاران گفت: 25 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در خصوص آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۱هزارو۵۵۰ مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی‌شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته (از۲۷ تا۲۸ شهریورماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ بیمار مثبت جدید مبتلابه کووید۱۹ در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند اظهار داشت: بدین ترتیب مجموع بیماران بستری‌شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به نه هزار و ۴۵۲ نفر رسیده و ۳۲هزار و ۱۲۵ بیمار نیز به‌صورت سرپایی شناسایی شدند.

 

دانایی ادامه داد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلابه کووید۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به هشت هزارو۲۱۶ نفر رسید.

 

طبق آمار ارائه‌شده از سوی وزارت بهداشت هیچ شهرستانی در استان سمنان در وضعیت قرمز کرونایی به سر نمی‌برد اما همچنان توصیه بهداشت و درمان به مردم رعایت پروتکل‌ها، دوری از تجمعات و استفاده از ماسک در کنار رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است.

 

استان سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی در سمنان و شاهرود دارد.

کد خبر 1096083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha