شرکت بچه های مسجد در کانون «منتظران نور» در جام «فوتبال دستی»

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه «فوتبال دستی» همزمان با هفته دفاع مقدس در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بچه های کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در یک رویداد جذاب ورزشی و تفریحی با برگزاری جام «فوتبال دستی» به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این دوره از مسابقات ویژه گروه سنی نوجوانان برگزار شد که بیش از 15 نفر از بچه های مسجد در آن حضور داشتند.

 

وی بیان کرد: اعضای شرکت کننده در این دوره از مسابقات در قالب تیم های 2 نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند و بازی نهایی نیز بین 2 تیم صعود کننده برگزار شد.

 

نیکجو ادامه داد: در پایان این رویداد ورزشی تیم های نخست و دوم با اهدای جوایزی از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» قدردانی شدند.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد، عنوان کرد: در هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و... توسط این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خاطرنشان کرد: پیش از این نیز بچه های مسجد در یک «تور دوچرخه سواری» شرکت کرده بودند که این برنامه نیز با استقبال نوجوانان مسجدی همراه بود.

 

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت میان بچه های مسجد به ویژه نسل نوجوانان و جوان است که کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نسبت به این مهم اهتمام ویژه دارد.

 

نیکجو اظهار کرد: در برنامه «تور دوچرخه سواری» که به همت این کانون برگزار شد، بچه های مسجد با حضور در گلزار شهدای «فردوس» شهرستان جهرم یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را گرامی داشته و نسبت به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

 

کد خبر 1096095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha