ضرورت جذب ۳۵۰ نیروی خرید خدمات در خراسان جنوبی

واقعی با اشاره به ضرورت جذب ۳۵۰ نیروی خرید خدمات در خراسان جنوبی گفت: در برخی از شهرستان‌ها، نیرویی برای پر کردن ساعت حق التدریسی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدعلی واقعی» امروز (۲۸ شهریور) در گردهمایی مشترک شورای معاونین اداره کل و مدیران شهرستانها و مناطق که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور با اشاره به بحث کمبود فضای آموزشی در سطح استان، اظهار کرد: برای اتمام پروژه‌هایی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصد به ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز  است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ۹۰ درصد شاخص‌های پروژه مهر انجام شده است، افزود: مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان استان به پایان رسیده و تزریق نوبت دوم نیز در حال اجرا است.

 

وی با اشاره به اینکه انتخاب و ابلاغ مدیران برای مدارس انجام شده است، ادامه داد: همچنین کارگروه سرویس دانش آموزی بر اساس ماده ۱۸ تشکیل شده است.  

 

واقعی با بیان دسترسی ۸۵ درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد، گفت: بیش از ۹۹ درصد دانش آموزان استان، در مدارس ثبت نام شده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به ثبت سفارش کتب درسی توسط ۱۶۴ هزار و ۳۵۷ دانش آموز استان در دوره های مختلف تحصیلی، بیان کرد: تاکنون قریب سه هزار دانش آموز استان خراسان جنوبی موفق به ثبت نام سفارش کتب درسی نشده اند و پیش بینی می شود با اتمام امتحانات شهریور ماه اقدام به ثبت سفارش کتب درسی کنند.

 

وی از تولید محتوای الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان پایه اول خبر داد و افزود: اطلس دسترسی به آموزش به تفکیک دوره های تحصیلی آماده شده است.  

 

واقعی در پایان جذب ۳۵۰ نیروی خرید خدمات در خراسان جنوبی را ضروری دانست و گفت: با توجه به ساعات حق التدریسی که به استان اختصاص داده شده در برخی از شهرستان‌های استان نیرویی برای پر کردن ساعت حق التدریسی وجود ندارد.

 

 

کد خبر 1096097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha