۳ هزار تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود/ کنگره ملی ۳ هزار شهید استان رویداد بزرگ فرهنگی است

موسی نژاد با بیان اینکه برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، بزرگترین رویداد فرهنگی در استان است، گفت: ۳ هزار تبلت در راستای ارائه ۴۳ خدمت به مردم در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان در بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان ایلام در آیین اهدای ۱۵۰۰ دستگاه تبلت ویژه دانش آموزان نیازمند با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و شرکت زرین معدن چاف به مناسبت کنگره گرامیداشت ۳ هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: این تعداد تبلت با کمک خیرین عزیز برای فرزندان ولی نعمت استان تهیه شده و در بین دانش آموزان بی بضاعت استان که نیاز به تبلت دارند توزیع می شود.

 

« قنبر موسی نژاد» با اشاره به اینکه شیوع کرونا موجب شد که  دانش آموزان برای ادامه تحصیل و بهره مندی از کلاس های مجازی نیاز به وسایل کمک آموزشی از جمله تبلت داشته باشند، افزود: در بحث کنگره ۳ هزار شهید استان ایلام با تدبیر سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان به مناسبت  چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۳ خدمت به محروم و نیازمندان  ارایه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه یکی از این ۴۳ خدمت این بود که تبلت تهیه شود و بین دانش آموزان نیازمند سطح استان توزیع شود، تصریح کرد:  خوشبختانه با مدد شهدا و تلاشی که صورت گرفت، بیش از ۳هزار تبلت در طول سال جاری و در فواصل مختلف با همکاری خیرین و نیکوکاران و به همت کمیته امداد و سپاه استان در بین دانش آموزان استان توزیع خواهد شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)  استان ایلام با اشاره به اینکه امید است به برکت شهدا دامنه خدمات را وسیع تر کرده و به اقشار مختلف در راستای اجرای کنگره ۳ هزار شهید خدمات متنوعی ارائه دهیم، افزود: پیش از این هزار و دویست تبلت در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده است، امروز نیز ۱۵۰۰ تبلت توزیع می شود و با کمک موسسه بوتراب نیز ۳۰۰ تبلت برای توزیع در بین دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

 

موسی نژاد  تصریح کرد: تیم های در سطح استان برای رصد نیازمندان و دانش آموزان بی بضاعت در سطح استان مستقر شده اند و تمام دانش آموزان نیازمند به تبلت مورد شناسایی و تایید قرار گرفته اند.

 

وی بیان کرد: برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، بزرگترین رویداد فرهنگی در استان است و در راستای اجرای این کنگره، خدمات ماندگاری به نام شهدا به اقشار مختلف مردم به ویژه  در مناطق محروم استان ارائه می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۳ هزار جهیزیه در استان در نظر گرفته شده است، گفت: از ۴۳خدمت بیش از ۱۰ خدمت در مجموعه کمیته امداد به مدد شهدا روی خواهد داد به مردم خدمت رسانی می شود.

 

موسی نژاد با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد، خاطرنشان کرد: امروز ما نیاز به شهدا داریم که از شهدا کمک بگیریم تا خدمات ارزنده ای به نام شهدا، در اختیار ولی نعمتان عزیز قرار دهیم.

کد خبر 1096127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha