برگزاری جشنواره استانی «نوای اذان» در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به برگزاری جشنواره «نوای اذان» به میزبانی استان خبر داد و گفت: شناخت استعدادهای برتر، گسترش فرهنگ اذان و همچنین اهمیت بخشی به فریضه معنوی اذان از جمله اهداف جشنواره است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «محمدعلی پیرسبزی» در نشست ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با محوریت جشنواره استانی «نوای اذان» با بیان اینکه نماز همواره در برنامه های فرهنگی و هنری مورد توجه این اداره کل است، گفت: پیوست نماز در جشنواره ها و فعالیت ها به عنوان یک اولویت همواره مورد تاکید بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به جشنواره «نوای اذان» به میزبانی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم همه دستگاه ها از ظرفیت خود برای هر چه باشکوه تر این جشنواره معنوی استفاده کنند.

 

وی هدف ار برگزاری این جشنواره را شناخت استعدادهای برتر، گسترش فرهنگ اذان و همچنین اهمیت بخشی به فریضه معنوی اذان برشمرد.

 

حجت الاسلام «رضا قاسمی» هم در این نشست از فعالیت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در زمینه توجه به حوزه نماز قدردانی کرد.

 

مسئول ستاد اقامه نماز استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین استفاده از ظرفیت جشنواره های فرهنگی و هنری برای توجه به بعد نماز را یک ضرورت فرهنگی دانست.

 

وی ضمن تاکید بر توجه به مسائل نماز در شهرستان ها، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد شورای اقامه نماز در شهرستان ها تشکیل شود و در این زمینه آمادگی همکاری با شهرستان ها از طرف ستاد اقامه نماز استان وجود دارد.

کد خبر 1096220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha