​مرحله جدید از تحولات فرهنگی و اجتماعی در گلستان آغاز شد/ خدمت رسانی اجتماعی به نیازمندان در «مهرواره اوج»

حجت الاسلام گرزین گفت: امیدوارم این تفاهم نامه آغاز مرحله جدیدی از تحولات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در عرصه ارائه خدمات مضاعف به شیعه و سنی در استان گلستان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، حجت الاسلام «عباسعلی گرزین» ظهر امروز(یکشنبه 28 شهریور) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی با مرکز بزرگ اسلامی گلستان در مورد همکاری های مشترک ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: امروز همه داشته ها اعم از امنیت، عزت، آرامش، رشد، تعالی و پیشرفت، اقتصاد، اجتماع و فرهنگ را مدیون روح، ابتکار و اراده توحیدی امام خمینی(رحمه الله علیه) و خون شهدا هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به تفاهم نامه مشترک بین تبلیغات اسلامی با مرکز بزرگ اسلامی گلستان ادامه داد: این تفاهم نامه برای اوج گیری، تعالی، پیشرفت و رشد و تقریب در استان گلستان است که ضمن افزایش همکاری ها اثرات وجودی این دو نهاد را بیشتر خواهد کرد و موجبات تعالی هر چه بیشتر شیعه و سنی را فراهم می کند.

 

وی ابراز امیدواری کرد؛ این تفاهم نامه آغاز مرحله جدیدی از تحولات فرهنگی، اجتماعی و خدماتی در عرصه ارائه خدمات مضاعف به شیعه و سنی در استان گلستان باشد و مطالبه معظم له بیش از پیش محقق شود.

 

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه این تفاهم نامه مشترک که به بهانه مهرواره اوج شکل گرفته است با محوریت مساجد انجام می شود، تصریح کرد: مساجد همیشه منشأ تحولات عظیم تاریخی در بشریت بودند و اهمیت مسجد از زمان انبیاء تا دوران پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) وجود داشت و در دوره اسلامی به اوج خود رسید.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن نقش مساجد بود، تأکید کرد: با آغاز انقلاب اسلامی ایران مسجد دوباره احیاء شد و به جایگاه واقعی خود نزدیک می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز بر اجرای رزمایش مواسات با محوریت مساجد تأکید کردند تا از این طریق خدمات اجتماعی به محرومان، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا ارائه شود.

 

حجت الاسلام گرزین یادآور شد: طرح «مهرواره اوج» اوج خدمت رسانی اجتماعی به نیازمندان شیعه و سنی کشور با محوریت مساجد کشور است.

 

کد خبر 1096224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha