واکنش سردار معروفی به مطرح شدن نام وی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی استانداری کرمان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص مطالبی که اخیرا" در برخی محافل و فضای مجازی مبنی بر اینکه فرمانده سپاه ثارالله استان یکی از گزینه های احتمالی استانداری کرمان است پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، یکشنبه(۲۸ شهریور) در پایان نشست خبری اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مطالبی که اخیرا" در برخی محافل و فضای مجازی مبنی بر اینکه فرمانده سپاه ثارالله استان یکی از گزینه های احتمالی استانداری کرمان است پاسخ داد.

 



سردار معروفی در این باره گفت: اولین نکته این است که ما سرباز انقلاب و ولایت و مردم هستیم؛ نکته دوم اینکه ۴۰ سال در نظام ولایی یاد گرفتیم خودمان تصمیم نگیریم زیر ما رسالت محور و تکلیف گرا هستیم.

 



وی با ضرس قاطع گفت: بنده در این باره با هیچ کس مذاکره نکردم و از گروه های سیاسی و دغدغه مندان و... خواهش می کنم اجازه بدهند دولت با طمانینه و آرامش تصمیم بگیرد زیرا نباید فضا را متشنج کرد.

 



سردار معروفی ادامه داد: امروز مهمترین مسئله ای که نیاز داریم وفاق و وحدت است و اگر می خواهیم باری روی دوش کسی بگذاریم باید وحدت داشته باشیم زیرا کشاندن دعوای خصوصی به رسانه و گعده درست کردن به نفع نظام نیست.

 



وی با بیان اینکه بعضی حرف هاحاشیه درست کردن است‌؛ اظهار کرد: قطعا" اگر متولیان امر به نتیجه برسند، عاقلانه برنامه ریزی و عمل می کنند اما ما سینه چاک نیستیم بلکه سرباز هستیم و به این سربازی افتخار می کنیم زیرا اگر غیر از این فکر کنم بچه حاج قاسم نیستم.




فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان متذکر شد: کسی که برای مدیرکلی و مسئولیت و... می دود اول به خودش و بعد به نظام و مردم ضربه می زند.

کد خبر 1096242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha